מכשיר הלייזר הטוב בעולם - ד"ר עמי איל

מכשיר הלייזר הטוב בעולם

מכשיר הלייזר הטוב בעולם במרפאתו של ד"ר עמי איל מסיר את כול הכתמים בעור, צלקות, קמטי מתיחה , נימי דם ומחדש את עור הפנים כתחליף לפילינג .

22M הוא מכשיר יחודי המשלב אנרגיית אור באורכי גל שונים עם אנרגיית לייזר ייחודית מסוג ERBIUM GLASS הפועל על הקולגן שבעור מבלי לגרום נזק לעור החיצוני.
המכשיר היחודי מאושר FDA מאפשר לרופא המומחה בתחום להגיע לרף גבוה בהרבה בטיפולי אסתטיקה וחידוש עור הפנים ללא צורך בפילינג רפואי. המכשיר מאפשר הסרת כתמים בעור,הסרת נימים ואודם בפנים,טיפול יעיל בקמטוטי עור והעלמת צלקות וחידוש העור ללא ניתוח או אמצעי כימי וללא זמן החלמה.
בסיוע מכשיר הלייזר המיוחד הזה מבצע ד"ר איל אישית במרפאתו גם NON ABLATIN RESURFX פעולה שמחדשת את עור הפנים והקולגן ועשויה להחליף גם פילינג כימי. הלייזר הייחודי פועל רק בשכבות העור העמוקות מבלי לפגוע בשכבה החיצונית של העור ולכן אין כאן זמן החלמה או בעיה בחזרה לפעילות. הטיפול דורש כשלשוש עד חמש פגישות ושיא האפקט מושג כחודשיים עד שלושה מתום הטיפול.
ד"ר עמי איל מטפל אישית במרפאתו במכשיר זה הנחשב לטוב מסוגו בעולם בנוסף לטיפולי מתיחה והרמת הפנים עם מכשיר האולטרפי המהפכני שלו ומגוון טיפולים אסתטיים נוספים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​