שינוי קטן – אישיות גדולה - ד"ר עמי איל

שינוי קטן – אישיות גדולה

אסתטיקה זה הרבה יותר מהזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית

" שינוי קטן – אישיות גדולה"
Picolo Correctione – Grande Personalite

אסתטיקה מיוונית – "אסתסיס" שפרושו תפישה חושית של אמנות ויופי והערכים שבין היפה לאמנותי , לטוב ולצודק.
אסתטיקה ויופי הם לעולם בעיני המתבונן ויש הרבה חן בכול גיל.
יש עדויות שעוד משחר ההסטוריה האנושית ובמשך אלפי השנים השקיעו נשים וגם גברים בטיפוח היופי והאסתטיקה. נשים רבות נהגו לאפר את פניהן בפחם וצבעים טבעיים אחרים וגברים עסקו גם הם בטיפוח השרירים והפנים.

בשנים האחרונות מושקעת תשומת מיוחדת לאסתטיקה של הפנים ותיקון פגמים רבים שלא ניתן היה לטפל בהם עד כה. מדובר בפגמים מולדים , פגמים שנגרמו על ידי גורם חיצוני כמו כתמי שמש, צלקות ופגמים נוספים בעור. טכנולוגיות חדשות מאפשרות לנו לטפל היום ולשפר בקלות יחסית מראה של נשים וגברים. כך למשל הוחל בשימוש אינטנסיבי ברעלן של חיידק הבוטוליזם ממנו מפיקים את זריקות הבוטוקס . טיפולי הבוטוקס עשויים לשפר את הקמטים שבמצח וצידי העיניים. טכנולוגיות נוספות חדשות של חומרי מילוי לפגמים בעור המבוססים על נגזרות שונות וחדישות של חומצה היאלורונית וגם חלקיקי קלציום.
גם הכירורגיה הפלסטית התפתחה ויש היום מגוון של אפשרויות ניתוחיות לפיסול אמיתי ושיפור של תווי הפנים .

זאת ועוד. מגוון של מכשירים טכנולוגיים חדשניים פותחו להעלמת כתמים בעור, שיפור מרקם העור , שיפור האלסטיות , טיפול בצלקות ואף מיצוק והרמת עור הפנים. מכשירי על קול , לייזרים , טיפולים באור ועוד.
תוחלת החיים בעולם ובישראל עולה בהתמדה בזכות הרפואה הטובה בארץ ומיגור מחלות הילדות. שנים ארוכות מאפשרות היום גם הארכה של הנעורים והחיים האיכותיים גם בגילאים שנחשבו בעבר למבוגרים מדי.
כולנו מזדקנים אט אט . זו עובדה. אבל יש גם הרבה חן בלהתבגר וגם להזדקן ויש הרבה אופי וגם יופי בקמטוטים העדינים המתפתחים עם השנים .המצאת הויאגרה היא נס שקרה לגברים רבים שבעבר היו קמלים בגילאי שישים ואף פחות מזה ועתה הם מלאי און וחיות גם בגילאי 80 ומעלה. גם לנשים הייתה עדנה ופיתוחים טכנולוגיים בתחומי הבריאות , האיזון ההורמונלי ובודאי האסתטיקה חיוניים לשמר את המראה וההרגשה הצעירה לשנים נוספות ורבות.

מעבר לבריאות הטובה זה אפשרי היום באמצעים המודרנים והמתוחכמים גם להאריך את היופי של ההצעיר והמרענן לעוד שנים נוספות וגם לתקן נזקים שנגרמים לעור מפגעי שמש ופגעי הגיל הביולוגי של העור שלנו.
העור שלנו והמראה שלנו הוא אולי התכשיט היקר ביותר שלנו ובמקרים רבים הוא גם האור שלנו ומאוד חיוני לשמור עליו.
לעיתים אכן שינוי קטן יכול לעשות שינוי גדול באישיות הקורנת.

על מנת להבין את היכולת להבין את האפשרויות העומדות בפנינו לפני שנחליט איזה טיפול כדאי לנו ומי הרופא המתאים לנו הנה כמה מושגים על העור שלנו:
השכבה הראשונה – עור – דרמיס. העור חשוף לנזקי שמש , נימי דם, צלקות , שינויי צבע ופיגמנטציה
שכבה שניה – אפידרמיס ובה סיבי קולגן שנותנים לעור את גמישותו והמוצקות שלו.
השכבה השלישית היא שכבת שומן ומתחתיה תאי הפיברובלסטים המייצרים קולגן ושלוחות שלו עד לתת העור.
השכבה הרביעית ביא שכבת השרירים של הפנים ושרירי המצח. השרירים מיצבים ומעצבים את הפנים ותנועות ההבעה שלנו.
השינויים המתפתחים עם הגיל ספציפים לכול אדם ומתקדמים.
בשכבה הראשונה הכי קל לטפל . כול קוסמטיקאית טובה יכולה להעלים כתמים בעור ולהפוך ברווזון לברבור קורן. אך על מנת להחיות את העור , להעלים כתמים , נימים צלקות ושאר פגעי שמש נחוצה טכנולוגיה המשלבת אנרגית IPL עם אנרגיית לייזר ייחודית. מכשיר ה 22M של חברת לומניס מאושר FDA ומשלב את שתי הטכנולוגיות ונחשב לטוב בעולם.
השכבה השנייה האפידרמיס עשירה בסיבי קולגן ההולכים ונעלמים והעור מאבד את האלסטיות שלו. הדבר מתבטא בקמטים בעור ואובדן המרקם הרענן שלו. בקמטים ניתן לטפל בהזרקות בוטוקס ומילוי בחומצה היאלורונית באיכות טובה. טכנולוגיית הלייזר של מכשיר ה 22M משפרת קמטים וצלקות ומעודדת את תאי הפיברובלסטים להפריש קולגן חדש וצעיר. גם מכשיר ה ULTHERA החדשני פועל ביחוד על תאי הפיברובלסטים . המכשיר הוא היחיד שמאושר כל ידי מינהל התרופות האמרקאי ה FDA ומוכח בעבודות שאישר ה FDA שטיפול במכשיר מעלה בין היתר את ייצור הקולגן בפי 1.5 . אין עוד מכשיר כזה.
השכבה השלישית שכבת השומן שהולכת ונסוגה עם הגיל ומשאירה אותנו עם שקעים וחריצים בפנים. החזרה של שומן שנסוג אפשרית רק עם מילוי של חומר תחליפי. ניתן להזריק שומן שנלקח ממקום אחר בגוף והרבה יותר פשוט ובטוח למלא את השקעים והחריצים עם חומצה היאלורונית משובחת ויעודית כמו למשל ג'ווידרם, סטילאז' רסטילן או תאוקסן .
השכבה הרביעית היא שכבת השרירים שהולכים ונהיים רפים עם השנים. השיטה הטובה ביותר למתיחת השרירים ובהכרח למתיחת עור הפנים היא על ידי ניתוח אצל רופא פלסטיקאי מומחה וטוב. אבל זה תהליך קשה, כואב,יקר מאוד ומצריך כמה שבועות החלמה.
מכשיר ה ULTHERA החדיש מבוסס על אנרגיה עוצמתית של אולטראסאונד ממוקד מאפשר לרופא המטפל לזהות את שכבת השריר בפניםולכוון אליה קרן אנרגיה ממוקדת מכמה כיוונים ועל ידי כך לגרום לכיווץ השריר מבלי לגרום שום נזק לעור ושאר השכבות. המכשיר הוא היחיד שמאושר על ידי ה FDA הן מבחינה בטיחותית והן בתוצאות שהוא משיג. המכשיר נבדק והתוצאות שלו דווחו בעיתונות המדעית והוא גם היחיד שאושר על ידי ה FDA כיחיד שמגביר את ייצור הקולגן בעור פי 1.5.
ד"ר עמי איל בוגר אוניבסיטת תל אביב ומומחה בכירורגיה מבית החולים איכילוב וכירורג בכיר בצוות המחלקה לרפואה דחופה של איכילוב.

ד"ר איל הוא יזם שיזם הקים וניהל חברות בתחומי הרפואה והמיכשור הרפואי הוא גם גם טייס בחיל בעברו וסא"ל במילואים.
ד"ר איל התמחה בתחום האסטטיקה הרפואית ושימוש בטכנולוגיות לייזר לאסתטיקה ומיכשור נוסף.
מרפאתו החדישה נמצאת בית הרופאים שברמת החייל ומשלבת את התפישה שנחוץ לעיתים שינוי אסתטי קטן כדי לקבל מכסימום אישיות. במרפאה נכשירי הלייזר ועל קול הטובים והמובילים בעולם אך ד"ר אילסבור שתוצאה טובה היא שילוב נכון של טכנולוגיות וטיפולים הנעשים על ידי רופאים המתמחים בתחום.

ד"ר איל מטפל בהזרקות בוטוקס לשיפור קמטים במצח והעיניים ומשתמש בחומצות הטובות ביותר למילוי קמטים ושקעים בפנים. אך הוא רואה את מרכז פעילותו במכשיר הלייזר הטוב שקיים להורדת כתמים בעור,נזקי שמש אחרים, נימי דם והעלמת צלקות, סימני מתיחה ומגוון גדול של בעיות במרקם העור וגוון הפנים.
מכשיר נוסף במרכז הוא האולטרה וטיפול האולטרפי הוא אולי היהלום העיקרי של המרפאה ומביא את הטכנולוגיה החדשנית , היעילה והבטוחה ביותר למיצוק והרמת הפנים. התהליך הבטוח המונחה על ידי מסך על קול עשוי גם להוות תחליף לניתוח או אף שיפר תוצאות של ניתוח בעבר. הטיפול יכול להתבצע בשלבים באזור הלסת והצואר, אזור העיניים והמצח , אזור הצוואר והמחשוף וגם לטפל בקימטוטים שסביב הפה והעיניים. הטיפול חד פעמי ונמשך כשעה המכשיר פועל בעומק העור ולכן כמובן שאיננו משפיע על העור החיצוני וניתן בסוף הטיפול למעשה לחזור לפעילות רגילה . כשליש מהתוצאה הסופחת עשוי להראות מידית והתוצאה הסופית עשויה להישתפר כשלושה חודשים עד חצי שנה.
בנוסף לפנים ד"ר איל מטפל בכתמי עור בכפות הידיים ומילוי מתאים שמחזירים לידיים את היופי והחיוניות עשרות שנים לאחור. הוא מטפל באזורים חשופים נוספים כמו המחשוף , קמטים באזורי הברכיים דלדול העור בזרועות ועוד.

ד"ר עמי איל
בית הרופאים . רחוב הברזל 11. רמת החייל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​